세계 음악

I get along without you very well - Chet Baker

햇살 이해수 2020. 12. 22. 11:55

I get along without you very well

 

I get along without you very well,

of course, I do

난 당신없이 아주 잘 지내고 있어요,

물론, 내가 그래요​​

Except when soft rains fall and drip from leaves,

then I recall

다만 조용한 비가 내리고 나뭇잎에서 떨어질 때,

그 때 난 기억해내요.​

The thrill of being sheltered in your arms,

of course, I do

당신의 품 안에서 보호되는 짜릿함을,

물론 내가 그래요​

But I get along without you very well

하지만 난 당신없이 아주 잘 지내고 있어요.

 

​I've forgotten you just like I should,

of course, I have

난 내가 그래야 할 것처럼 당신을 잊었어요.

물론 내가 그래요

​​Except to hear your name,

or someone's laugh that is the same

다만 당신의 이름을 듣거나

당신과 같은 누군가의 웃음소리를 들을 대를 제외하곤

​​But I've forgotten you just like i should

하지만 난 내가 그래야 할 것처럼 당신을 잊었어요.

 

​What a guy, what a fool am I

사내 녀석이란, 내가 얼마나 바보같은지​

To think, my breaking heart could kid the moon

내 상처받은 마음이 달을 속일 수 있을거라 생각 한게

​​What's in store?

Should I phone once more?

어떻게 될까요?

내가 한번 더 전화해야 할까요?​

No, it's best that I stick to my tune

아니, 난 그래도 인게 최선 같네요

​​

I get alond without you very well,

of course, I do

난 당신없이 아주 잘 지내고 있어요.

물론, 내가 그래요.

​Except perhaps in spring

but I should never think of spring

다만 아마도 봄에는

하지만 봄은 생각하면 안되겠네요

​For that would surely break my heart in two

그건 둘 중 내 마음을 아프게 할게 확실하니까

 

​​What's in store?

Should I phone once more?

어떻게 될까요?

내가 한번 더 전화해야 할까요?​

No, it's best that I stick to my tune

아니, 난 그래도 인게 최선 같네요

 

I get alond without you very well,

of course, I do

난 당신없이 아주 잘 지내고 있어요.

물론, 내가 그래요.

​Except perhaps in spring

but I should never think of spring

다만 아마도 봄에는

하지만 봄은 생각하면 안되겠네요

​For that would surely break my heart in two

그건 둘 중 내 마음을 아프게 할게 확실하니까

'세계 음악' 카테고리의 다른 글

Happy Song - Boney M  (0) 2020.12.24
Desperado - Guitar Cover  (0) 2020.12.23
Hey Jude -Tom Jones  (0) 2020.12.21
In Un Fiore - Wilma Goich  (0) 2020.12.20
Try to remember - Li Ming(여명)  (0) 2020.12.19