세계 음악

Mother of Mine - Guitar Cover

햇살 이해수 2021. 5. 7. 09:17

Mother of mine

Mother of mine
You gave to me
all of my life
to do as I please.

나의 어머니여!
당신은 내가 원하는 삶을
살 수 있도록 해주셨지요

I owe everything
I have to you.
Mother,
sweet mother of mine

내가 가진 모든 건
당신의 덕분이에요
어머니, 사랑하는 나의 어머니

Mother of mine
When I was young
You showed me the right way
things should be done.

나의 어머니여!
내가 어렸을 적에는
당신은 살아가며 해야 할
올바른 세상 이치를 알려 주셨지요

Without your love,
where would I be?
Mother,
sweet mother of mine.

당신의 사랑이 없었다면
제가 어디에 있을 수 있겠어요
어머니, 사랑하는 나의 어머니

Mother,
you gave me happiness
much more than
words can say.

어머니, 당신은 나에게
말로 표현 할 수 없을 만큼
많은 행복을 주셨어요

I pray the Lord
that He may bless you
every night
and every day.
난 신께
매일 밤낮으로
당신을 축복해 달라고 기도 드려요


Mother of mine
Now I am grown.
And I can walk straight
all on my own.

나의 어머니
난 이제 자라서 어른이 되었고,
혼자 힘으로 살아갈 수 있어요

I'd like to give you
what you gave to me.
Mother,
sweet mother of mine.

당신께서 나에게
주신 것들을 돌려 드리고 싶어요.
어머니, 사랑하는 나의 어머니

* repeat

Mother,
you gave me happiness
much more than
words can say.

어머니, 당신은 나에게
말로 표현 할 수 없을 만큼
많은 행복을 주셨어요

I pray the Lord
that He may bless you
every night
and every day.

난 신께
매일 밤낮으로
당신을 축복해 달라고 기도 드려요

Mother of mine
Now I am grown.
And I can walk straight
all on my own.

나의 어머니여!
난 이제 자라서 어른이 되었고,
혼자 힘으로 살아갈 수 있어요


I'd like to give you
what you gave to me.
Mother,
sweet mother of mine.

당신께서 나에게
주신 것들을 돌려 드리고 싶어요
어머니, 사랑하는 나의 어머니

 

'세계 음악' 카테고리의 다른 글

Nella Fantasia - 송은혜  (0) 2021.05.10
Papa - Paul Anka  (0) 2021.05.08
Can't Help Falling In Love - Richard Marx  (0) 2021.05.06
I'll Be There - Mariah Carey  (0) 2021.05.06
Girls Like You - Maroon 5  (0) 2021.05.04