세계 음악

As soon as I hang up the phone - Conway twitty & Loretta lynn

햇살 이해수 2021. 10. 13. 22:08

 

As soon as I hang up the phone

 

(Lo) Hello

(Co) Hello Loretta

(Lo) Darling, I knew it was you

(Co) Loretta, there is something I just got to tell you

(Lo) Oh, please tell me what to do

(Co) I don’t really know how to say this

but I wanna tell you that I

(Lo) You gave me the will to go on

as soon as I picked up the phone

(Co) No, no, you don’t understand, Loretta

I’m trying to tell you that I

(Lo) The talk is around that we're through

(Co) Yeah, I know, I’ve heard it too

(Lo) Oh darling, tell me what to do

(Co) But that is just it that is what I’m trying to tell you

I wanna tell you that I

(Lo) I knew that you'd tell me, they were wrong

as soon as I picked up the phone

(Co) Oh, but it is true, they are not wrong

(Lo)  Oh, no

(Co) I’m sorry Loretta
(Lo) Oh, no I can't believe that it's true

(Co) I’m sorry Loretta, I’m really, really sorry

(Lo)  Oh, no Oh, no I can't believe that we're through

(Co) I know you

know that I never thought it would come to this

(Lo) You tell me it's over and done

(Co) I really thought that I loved you and you know that

(Lo) You say that you’ve had all your fun

(Co) You just got to believe me t

hat I never meant to hurt you

(Lo)  But I can't believe you'll be gone

as soon as I hang up the phone

(Co) This is hardest thing

that I’ve ever had to do and it hurts me too

(Lo)  But I can't believe you'll be gone

as soon as I hang up the phone

(Co) Yeah, I’ll be gone

(Lo) As soon as I hang up the phone

(Co) Goodbye Loretta.

 

전화를 끊는 순간

 

L: 여보세요

C: 안녕 로레타

L: 당신인 줄 알았어요

C: 로레타, 당신한테 할 이야기가 있어요

L: 오! 뭘 말하려는지 이야기 해 봐요

C: 어떻게 이야기해야 할지 잘 모르겠지만

당신한테 꼭 말하고 싶어

L: 전화를 받는 순간

당신이 내가 계속 살아갈 수 있는 의지를 주었잖아요  

C: 아니야 그게 아니야 당신은 몰라

로레타 난 이 말을 하려 해

L: 어째 대화가 끝났다는 이야기 같네요

C: 그래, 있지 나도 역시 들었어

L: 오! 여보, 뭘 말하려는 거에요

C: 하지만 그게 바로 내가 당신한테 말하고 싶은 건데,

L: 내가 전화를 받는 순간

사람들이 잘못됐다고 당신이 말하겠다는 걸 알았어요

C: 오! 그건 사실이야 잘못된 게 없어

L: 오! 안돼요

C: 미안해 로레타

L: 오! 안돼요 그게 사실이라는 게 믿기지 않아요

C: 미안해 로레타 정말 정말 미안해

L: 오! 안돼요 안돼. 우리가 끝났다는 게 믿기지 않아요

C: 나도 알아 이렇게 되리라는 걸

내가 전혀 생각 못했다는 것을 당신도 알잖아

L: 이제 다 끝났다고 말하는 거군요 

C: 난 당신을 사랑했다고 진정으로 생각했어

그건 당신도 알지?

L: 당신은 이 모든 게 장난이었다고 말하네요

C: 그리고 당신은 그냥 날 믿어야만 해요

난 결코 당신에게 상처 주겠다는 게 아니었어요

L: 하지만 내가 전화를 받는 순간

당신이 떠난다는 게 난 믿기지가 않아요

C: 이건 지금까지 내가 했던 일 중에 가장 힘든 일이야

이 문제가 내게도 상처를 줘

L: 하지만 내가 전화를 받는 순간

당신이 떠난다는 게 난 믿기지가 않아요

C: 그래, 나는 떠날 거에요

L: 내가 전화를 끊는 순간

C: 잘있어요 로레타.