세계 음악

Oh My Love -John Lennon

햇살 이해수 2021. 2. 4. 00:37

Oh My Love

 

Oh my love for the first time in my life

내 생의 첫사랑이여

My eyes are wide open

내 두 눈은 활짝 열리고

Oh my lover for the first time in my life

내 생의 첫 연인이여

My eyes can see

내 두 눈은 볼 수 있어요

 

I see the wind oh I see the trees

나는 바람을 보고 나는 나무를 봐요
Everything is clear in my heart

모든 것은 내 마음속에서 선명해 져요
I see the clouds oh I see the sky

나는 구름을 보고 나는 하늘을 봐요
Everything is clear in our world
모든 것은 우리의 세계에서 선명해 져요

 

Oh my love for the first time in my life

내 생에 첫사랑이여
My mind is wide open

내 마음은 활짝 열리고
Oh my lover for the first in my life

내 생에 첫 연인이여
My mind can feel

내 마음은 느낄 수 있어요


I feel the sorrow oh I feel dreams

나는 슬픔을 느끼고 나는 꿈을 느껴요
Everything is clear in my heart

모든 것은 내 마음 속에서 선명해 져요
I feel life oh I feel love

나는 삶을 느끼고 나는 사랑을 느껴요
Everything is clear in our world

모든 것은 우리의 세게에서 선명해 져요.