세계 음악

You're my everything - Santa Esmeralda

햇살 이해수 2021. 2. 14. 10:35

You're My Everything

 

La, la, la, la, la, la

La, la, la, la, la, la

La, la, la, la, la, la

La, la, la, la, la, la


You're my everything
The sun that shines above you makes the blue bird sing
The stars that twinkle way up in the sky
Tell me I'm in love

당신은 나의 모든 것이예요
당신 위에서 빛나는 태양은 파랑새도 노래하게 만들고
하늘에서 반짝이는 별들은
내가 사랑에 빠졌다고 말해 주네요

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my finger tips
And all the while my head is in a spin
Deep with in I'm in love
당신의 입술에 키스했을 때
내 손가락 끝에서 천둥이 치는 느낌을 받았어요
내 머리가 빙글빙글 도는 것
당신과 깊은 사랑에 빠졌다는 거예요

You're my everything
And nothing really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and the day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry, never fear
For I am near
당신은 나의 전부예
당신의 사랑보다 중요한 건 아무것도 없어요
당신은 나의 전부예
아침마다 당신의 커다란 갈색 눈동자를 보고 싶어요
당신은 나의 전부예
영원히 나의 곁에 가까이 있어 주길 바래요
당신은 나의 전부예
당신은 걱정하거나 두려워 할 필요 없어요
내가 가까이 있으니까요

For my everything,
I live upon the land and see the sky above
I'll swim within oceans sweet and warm
There's no storm my love
오, 나의 전부인 당신
땅에 발을 디디고 하늘을 우러러 보며 살 거예
포근하고 달콤한 바다에 당신과 함께 떠 있어요
내 사랑에 고난은 없어요

You're my everything
No, nothing really matters but the love you bring
You're my everything
To see you in the morning with those big brown eyes
You're my everything
Forever and the day I need you close to me
You're my everything
You never have to worry, never fear for I am near
당신은 나의 전부예
당신의 사랑보다 중요한 건 아무것도 없어요
당신은 나의 전부예
아침마다 당신의 커다란 갈색 눈동자를 보고 싶어요
당신은 나의 전부예
영원히 나의 곁에 가까이 있어 주길 바래요
당신은 나의 전부예요
내가 곁에 있을 테니 걱정하거나 두려워 말아요

When I hold you tight
There's nothing that can harm you in the lonely night
I'll come to you and keep you safe and warm
Yes, so strong my love
외로운 밤 당신을 꼭 안아줄게요
그 무엇도 당신을 다치게 할 수 없을 거예
당신 곁에서 포근하고 편안하게 지켜줄게요
그래요, 내 큰 사랑으로

When I kiss your lips
I feel the rolling thunder to my finger tips
And all the while my head is in a spin
Deep with in I'm in love
La, la, la, la, la, la
당신의 입술에 키스했을 때
내 손가락 끝에서 천둥이 치는 느낌을 받았어요
내 머리가 빙글빙글 도는 것
당신과 깊은 사랑에 빠졌다는 거예요.

 

'세계 음악' 카테고리의 다른 글

Vincent - 대금 연주곡  (0) 2021.02.14
I'm in love for the very first time - MayWood  (0) 2021.02.14
(Everything I Do) I Do It For You - Brian Adams  (0) 2021.02.13
Unbreak my heart - Toni Braxton  (0) 2021.02.13
Romeo - Donna Summer  (0) 2021.02.12