세계 음악

As Tears Go By (LP) - The Rolling Stones

햇살 이해수 2021. 4. 16. 10:54

As tears go by

​​

It is the evening of the day

하루 중 저녁 시간이야

I sit and watch the children play

앉아서 아이들이 노는 모습을 지켜봐

Smiling faces I can see

웃는 얼굴을 볼 수 있어

But not for me

하지만 나한테서는 볼 수 없어

I sit and watch

나는 앉아서 지켜봐

As tears go by

눈물을 흘리면서

My riches can't buy everything

내 부는 모든 것을 살 수 없어

I want to hear the children sing

나는 아이들이 노래하는 것을 듣고 싶어

All I hear is the sound

내가 듣는 전부는

Of rain falling on the ground

비가 땅에 떨어지는 소리

I sit and watch

나는 앉아서 지켜봐

As tears go by

눈물을 흘리면서

It is the evening of the day

하루 중 저녁 시간이야

I sit and watch the children play

앉아서 아이들이 노는 모습을 지켜봐

Doing things I used to do

내가 하던 짓을

They think are new

새로운 것이라고 생각하고 하네

I sit and watch

나는 앉아서 지켜봐

As tears go by

눈물을 흘리면서

 

'세계 음악' 카테고리의 다른 글

Xanadu - Olivia NewtonJohn  (0) 2021.04.21
Take Me Home, Country Roads - Music Travel Love  (0) 2021.04.18
Eternal Flame - The Bangles  (0) 2021.04.15
Tears In Heaven - Eric Clapton  (0) 2021.04.14
Layla (Live) - Eric Clapton  (0) 2021.04.13