세계 음악

Bad Moon Rising (LP) - Creedence Clearwater Revival

햇살 이해수 2021. 6. 5. 09:53

Bad Moon Rising


I see the bad moon rising
I see trouble on the way
I see earthquakes and lightnin
I see bad times today

나는 불길한 달이 뜨는 걸 봅니다
앞길에 근심이 보여요
나는 지진을 보고 번개를 보아요
오늘 나는 나쁜 시간을 봐요

Don't go around tonight,
Well it's bound to take your life
There's a bad moon on the rise

오늘 밤엔 돌아다니 마라

그것이 당신 목숨을 얻으려고 졸라매요
저 위에 불길한 이 있어

I hear hurricanes ablowing
I know the end is coming soon
I fear rivers over flowing

I hear the voice of rage and ruin

나는 태풍이 부는 소릴 들어요
나는 곧 종말이 온다는 걸 알아요
나는 홍수가 두렵습니다
나는 격노한 파멸의 소리를 들어요

 

Don't go around tonight,
Well it's bound to take your life
There's a bad moon on the rise

오늘 밤엔 돌아다니 마라

그것이 당신 목숨을 얻으려고 졸라매요
저 위에 불길한 이 있어


I hope

I hope you got your things together
I Hope you are quite prepared to die
Looks like we're in for nasty weather
One eye is taken for an eye
좋아!
당신이 모든 것을 얻었기를 바랍니다
당신은 죽을 준비가 완벽히 되어 있기를 바랍니다
우리는 악천후 속에 놓여 있는 것 같네요
태풍의 한 눈이 또 한 눈을 움켜쥐려 합니다

 

OH don't go around tonight,
Well it's bound to take your life
There's a bad moon on the rise

오늘 밤엔 돌아다니 마라

그것이 당신 목숨을 얻으려고 졸라매요
저 위에 불길한 이 있어