세계 음악

Sunshine on My Shoulders - Kappa and Paul

햇살 이해수 2022. 4. 21. 07:01

Sunshine on My Shoulders

 

Sunshine on my shoulders makes me happy

Sunshine in my eyes can make me cry

Sunshine on the water looks so lovely

Sunshine almost always makes me high

내 어깨위로 비추는 햇살이 날 행복하게 하네요

내 눈에 비추는 햇살이 날 슬프게 하네요

물 위로 반짝이는 햇살이 너무 아름답게 보여요

햇살은 거의 언제나 내 기분을 들뜨게 만들어요

 

If I had a day that I could give you

I'd give to you a day just like today

If I had a song that I could sing for you

I'd sing a song to make you feel this way

내가 당신에게 줄 수 있는 하루가 있다면

오늘같이 햇살 맑은 날을 드리고 싶어요

내가 당신을 위해 부를 수 있는 노래가 있다면

당신이 이런 희맑은 느낌을 느낄 수 있는 노래를 부르고 싶어요

 

Sunshine on my shoulders makes me happy

Sunshine in my eyes can make me cry

Sunshine on the water looks so lovely

Sunshine almost always makes me high

내 어깨 위로 비추는 햇살이 날 행복하게 하네요

내 눈에 비추는 햇살이 날 슬프게 하네요

물 위로 반짝이는 햇살이 너무 아름답게 보여요

햇살은 거의 언제나 내 기분을 들뜨게 만들어요

 

If I had a tale that I could tell you

I'd tell a tale sure to make you smile

If I had a wish that I could wish for you

I'd make a wish to sunshine all the while

내가 당신에게 들려줄 수 있는 이야기가 있다면

분명히 당신을 웃음 짓게 할 수 있는 이야기를 하고 싶네요

내가 당신을 위해 소망할 수 있는 바램이 있다면

항상 햇살처럼 빛나는 바램을 하겠죠

 

Sunshine on my shoulders makes me happy

Sunshine in my eyes can make me cry

Sunshine on the water looks so lovely

Sunshine almost always makes me high

내 어깨 위로 비추는 햇살이 날 행복하게 하네요

내 눈에 비추는 햇살이 날 슬프게 하네요
물 위로 반짝이는 햇살이 너무 아름답게 보여요

햇살은 거의 언제나 내 기분을 들뜨게 만들어요

 

Sunshine almost the time makes me high

Sunshine almost always

햇살은 거의 언제나 내 기분을 들뜨게 만들어요

햇살은 거의 언제나