세계 음악

You Are My Sunshine - Music Travel Love

햇살 이해수 2022. 4. 24. 07:13

You Are My Sunshine

 

The other night dear as I laid sleeping

어느 날 밤 그대여 내가 누워 잠들면서

I dreamed I held you by my arms

당신을 내 품에 껴안은 꿈을 꾸었어요

When I awoke dear I was mistaken

하지만 내가 깨어났을 때 착각이라는 걸 알고

So I hung my head and I cried

나는 목놓아 울었어요

 ​

You are my sunshine my only sunshine

당신은 나의 태양이죠 나의 단 하나 뿐인 태양

You make me happy when skies are grey

하늘이 흐릴 때 당신은 날 행복하게 만들죠

You'll never know dear how much I love you

당신은 절대 모를 거예요 내가 당신을 얼마나 사랑하는지

Please don't take my sunshine away

제발 내 태양을 가져가지 마세요

 

I'll always love you and make you happy

난 당신을 늘 사랑하고 당신을 행복하게 할 거에요

if you will only say the same

단 당신이 같은 말을 한다면

but if you leave me to love another

하지만 당신이 날 떠나서 다른 사람을 사랑한다면

you'll regret it all some day

어느날 당신은 모든 걸 후회할 거에요

 

You are my sunshine my only sunshine

당신은 나의 태양이죠 나의 단 하나 뿐인 태양

You make me happy when skies are grey

하늘이 흐릴 때 당신은 날 행복하게 만들죠

You'll never know dear how much I love you

당신은 절대 모를 거예요 내가 당신을 얼마나 사랑하는지

Please don't take my sunshine away

제발 내 태양을 가져가지 마세요

 

You are my sunshine my only sunshine

당신은 나의 태양이죠 나의 단 하나 뿐인 태양

You make me happy when skies are grey

하늘이 흐릴 때 당신은 날 행복하게 만들죠

You'll never know dear how much I love you

당신은 절대 모를 거예요 내가 당신을 얼마나 사랑하는지

Please don't take my sunshine away

제발 내 태양을 가져가지 마세요

 

'세계 음악' 카테고리의 다른 글

Dance of Spring - Shahrdad Rohani  (0) 2022.05.11
Rain - Uriah Heep  (0) 2022.04.29
Sunshine on My Shoulders - Kappa and Paul  (0) 2022.04.21
Imagine - Music Travel Love & Friends  (0) 2022.03.31
Ein Bisschen Frieden (작은 평화) - Nicole  (0) 2022.03.30